7. märts 2014

Muljed Vabariigi aastapäeva kontserdilt

Mulle meeldiv väga klaver, väga ilus oli ka flööt.
Aveli

Mulle meeldis mudilaskoor ja flööt. Seal oli palju rahvast.
Eliise

Mulle jäi meelde pidupäevakõne, kitarr ja flööt.
Elis

Alguses ma ei tahtnud minna. Aga pärast läksin. Ma nägin, kuidas tantsiti koos rõõmsalt.
Maria - Liis

Mulle meeldis laulmine, flööt ja klaver.
Kevin

Mulle meeldis viiuli mängimine. Väga palju rahvast oli ja kõik oli väga tore ja kõik läks ilusti.
Nele-Liis

Viiul oli väga lõbus. Presideni kõne ja kätlemine oli huvitav.
Mairo

Kodus räägiti,et väga lahe pidu oli.
Marten

Mulle jäi meelde tants, laulud ja viiulid.
Rainer

Kui pidu lõppes läksime koju. Tegime torti ja kutsusime vanaema ja vanaisa külla.
Rasmus

Kitarr oli lahe.
Iris Liisa

Kätlemine toimus koolis. Oli tore!
Rannar

Hea tants oli.
Kadri

Mulle meeldis kui ma ise klaverit mängisin.
Teele

Kontsert oli ilus. Ema ja isa olid rahul.
Kadi

Kõndisime üle punase vaiba ja andsime kätt RÜGi presidendile.
Ranel

Mulle meeldis kõige rohke  tants, mis oli väga lõbus.
Laura


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar